onsdag 30. november 2011

Klar for adventskalender fra Fattighuset?

I morgen er det 1. desember, og som i fjor har vi en egen adventskalender på Fattighus-bloggen. Vi skal julepynte det store gangvinduet, og virkelig konkurrere med både Glassmagasinet og blomsterbutikken Rosetten :-)

Hver dag pynter vi med en ny gjenstand, slik at vinduet på julaften nærmest renner over av lekkerier og lyspynt. I fjor ble vinduet superlekkert, og vi har allerede tatt mål av oss til å lage et enda vakrere vindu i år.
I fjor var det en julerose bak den første luken. Hva tror du vi finner i vinduskarmen i morgen? Vent og se, vi forbereder oss i kveld!

Ha en fin adventstid :-)
Marie

6 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Gøy!!

Gleder meg:)

Følte med i fjor også jeg:)

Ha en fin kveld og morgen dag!!

Klem Linda:)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Blir koselig å følge julepyntingen i vinduet :)

salige lavendel sa...

Nydelig bilde av julerosen! Elsker denne blomsten. Har en dyp lilla (nesten sort) i hagen her og nyter synet av den hvert år.

Tamsin North sa...

Gleder meg jeg også! Det var alltid så koselig å kikke innom bloggen din ifjor for å se hva som hadde kommet på plass i vinduet. Regner med at naboene deres følger med også :)

Randis side sa...

:) Gleder meg til å følge med :) Ha fine dager mot helg! :)

Anonym sa...

En krukke med små røde tulipaner hadde kanskje gjort seg? Det kjøpte jeg i dag (og du må helt nært for å se at de var kunstige-hysj,hysj:) Hilsen Toril A.