tirsdag 4. august 2009

Meter på meter med bokhylle


Det er merkelig hvor flotte ting blir når de bare får noen malingsstrøk på seg. Denne bokhylla er starten på vår lekre "plassbygde" bokhylle i biblioteket. Hylla har mange år på baken, og er nok et byggverk fra 1980-tallet. Nå har vi hentet inn moduler fra mormors bod, fra min søsters garasje og fra vår egen stue. Sammen skal delene bære vår enorme boksamling. På et eller annet vis er planen å skru bokhylla fast i veggen og deretter sette på lister rundt. Dermed vil dette med tid og stunder se ut som en innmari dyr og veldig lekker bokhylle. Min bibliotekarmor har varslet sin ankomst når bøkene skal ut av eskene og inn i hylla. Gjett om vi kommer til å få system i sakene?

Men først skal den altså monteres og males - og det er dagens oppgave for feriefruen.

Liten oppdatering: Hyller på plass og første strøk klart. Da er det bare å vente på at det skal tørke og så kitte i vei. For en fryd!

9 kommentarer:

Bea sa...

Hei

Da har jeg kost meg inne på siden din en stund. Og jeg er utrolig imponert over alt dere har gjort og fått til. :o)

Håper det er greit om jeg legger deg til i listen min. Vil jo gjerne se fortsettelsen på bådebokhylla og soverommet. ;o)

Vi sees

Klem fra bea

Anonym sa...

Det blir nok kjempefint!
Gleder meg til å se resultatet!

Ha en fin dag!

små og store drømmer sa...

Kjempe fint. Så flinke dere er :)
Syntes den er fin allerede jeg, så gleder meg til å se den skrudfast og med lister..
Ha en god natt.
Klem

Bibliotekarmora :-) sa...

Her går det jammen unna!

Hilde K sa...

FRA FACEBOOK:
Lekkert!

Wenche sa...

FRA FACEBOOK:
OI OI OI så flink du har vært :) Den var rålekker, sånn kunne jeg også ønsket meg. Må slutte å åpne den bloggen din, hihi.

Anne sa...

FRA FACEBOOK:
Det har jo bare blitt rålekkert, Marie .... :-)
Utrolig mye jobbing som ligger bak her - og det synes!! :-)

Angelina sa...

FRA FACEBOOK:
Sånn vil jeg også ha :-)

yanmaneee sa...

kobe byrant shoes
kd 11
nike shoes
kobe shoes
air jordans
air jordan
harden shoes
nike air max 270
adidas tubular
offwhite