fredag 18. juni 2010

En fest å legge seg!


Bloggverden er full av vimpler og flagg i alle farger og former. Det går en vimpelbølge gjennom landets barnerom. Haha, har jeg tenkt i mitt stille sinn. Fint til bursdager, men kanskje litt voldsomt til hverdags? Vel - jeg har ombestemt meg. I går fikk vi en fin gave fra Dublin, pakket inn i en gaveeske fra Accessorize. Innsiden var så lekkert mønstret at jeg ikke hadde hjerte til å kaste den.


Dermed ble det målt, klippet og stiftet sammen en vimpelrekke, slik at det skal bli en fest å legge seg om kvelden. Liv hos Livs lyst inspirerer andre til å lage vimpler av tapetrester. Jeg tror jammen jeg skal lage en til gjesterommet også. En i blåhvit, engelsk, gammelmodig mønster. Da tenker jeg gjestene roper hurra før de hopper under dyna :-)


Hipp, hipp, hurra til alle - i morgen er det lørdag. Det er vel verdt å vimple litt for?

Ha en fin fredags kveld.

Marie

2 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Vel verdt en vimpel det, ja! Hihi, vi blir vel påvirket av hverandre mer eller mindre alle sammen ;-) Ha en flott helg, MED vimpling!

Bettum Villa sa...

Kjempe fin vimpel! Har ingen selv, men det klør i fingrene etter å lage en når jeg skal lage hobbu-kroken min... en gang.
God helg!

Klem Madelén