søndag 22. februar 2009

Laaaaaang gang




Gjennom Fattighuset går det en 18 meter lang gang. Den er nesten to meter bred, og er en del av den spesielle arkitekturen som gjør at huset er fredet. Fra gangen går det dører inn til fire rom på hver side, og opprinnelig var det slik det skulle være. Da lå det fattiglemmer og andre sjuklinger i hver rom. Nede, der vi har delt av midt i gangen med en leilighet på hver side av lettveggen, fikk vi malt første strøk i gangen i dag. Med nærmere 16 kvadratmeter er gangen nesten som et rom i seg selv. Her er det den opprinnelige grågrønne fargen som stryker seg over veggene. Den sykelige gule er på tilbakegang. Gulvene blir grå når den dagen kommer.

6 kommentarer:

Meg sa...

Hei, fant denne idag og må bare si at jeg er veldig imponert over jobben dere har lagt i huset! Hjelpesmeg så mye jobb!
Dere er flinke :)
Stå på...

Hit kommer jeg tilbake.

Carina Dale sa...

Så spennende hus å pusse opp! Fint blir det. Ser frem til fortsettelsen ;-)

Anonym sa...

Utrolig arbeidsomme dere har vært! Måtte bare lese meg igjennom hele bloggen, kjempespennende.. Kjenner jeg får mer arbeidslyst! Gleder meg til fortsettelsen, så jeg må legge til denne. Ha en fin fastelavnssøndag!

Anonym sa...

Detta blir bærre lekkert!

yanmaneee sa...

air max
longchamp handbags
nhl jerseys
adidas yeezy boost
golden gooses
nike vapormax
calvin klein underwear
nike air vapormax
fila disruptor
adidas stan smith shoes

Unknown sa...

best replica designer bags z52 n0g05i1p84 replica ysl bags g64 j3y23w5q62 replica bags buy online t28 y8o28l7g39