torsdag 11. november 2010

Jøjje meg! Hele førstesiden på Boligpluss :-)

Ja, det er vel bare å si "god jul", nå da :-) I postkassa ligger nemlig julenummeret av BoligPluss. Men Lillemor og Fattighuskona på hele førstesiden. HJELP og HURRA! Så morsomt!

Fjorårets julebilder av huset i snøstorm har fått en hel side, før det braker løs med de vakre bildene fra BoligPluss-fotograf Maria Reme. Artikkelen strekker seg fra side 28 til 41. Vi blir rent ydmyke og rødkinnede her :-)


Juletreet, som til slutt endte opp på kjøkkenet da det ble pyntet her 5. oktober, stråler fornøyd. Og vi gleder oss om mulig enda mer til jul :-) Når det hele avsluttes med en "slik skaper du stilen" må vi flire litt beskjemmet, hehe. Men glade og stolte også, selvsagt.




Ha en fin dag! Her har snøen lagt seg, og Kirkegaten er nærmest en Skomakergate i morges.

Marie

PS: Vi lover å holde oss utenfor rampelyset i lang tid framover. Neste uke vises reportasjen fra julepyntingen på God Morgen Norge, men etter det blir det stille :-) (Skal sjekke hvilken dag det vises)

42 kommentarer:

Viola_T sa...

Grattis! Fint. Bra jobbat.

Arneberg sa...

Gratulerer,dette var artig!!Utrolig flotte bilder og julestemning fra Fattighuset:)Her fyres det i dag....-15 kalde!!Hilsen fra Arneberg

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Gjett om jeg skal grabbe til meg et blad når det når frem til indre bygder.. Så ut som en kjempefin repotasje :-) Og helt nyyydelige bilder..

Ha en fin dag!
Hilsen Astri

Bente sa...

Gratulerer til dere. Håper jeg får se reportasjen på God Morgen Norge denne gangen.

Bente

Villblomsten sa...

Gratulerer :-)
Så gøy da :-)

mali-mo sa...

Kjempefin forside, koselig! Og veldig fin reportasje inne i bladet også ;)

Helene sa...

God jul, ja ;) Det var en kjempefin reportasje som jeg koste meg masse med! Selv samboeren min leste den, og det er vel første gang jeg har sett han sittende med et interiørblad... ;)

Trine sa...

Så utruli koseli :)
Vel fortjente sie i boligpluss :)
Glær mæ til å lese bladet!

Ha en flott dag!
Synd æ ikke får me mæ god morgen Norge..

Klæm

Hege sa...

Du trenger ikke å rope hjelp nei, reportasjen var såååååå fin!!!!!!
Kosa meg med den i godstolen i går kveld;) Grattis!!!!

Klem;)

Det lille huset med druehagen sa...

Det var en kjempe fin repotarsje!! Den SKAL du være stolt av!!!! Datteren din er sååå nydelig! Har et lite dukke fjes!!
Kos deg i rampelyset!! Vel fortjent.
Klem Gro-Beate

My home is my Castle sa...

Kjempeflott reportasje :))))
Gleder meg til å se deg og huset på tv og..

Klem,Kari

Jennys fire vegger sa...

Gleder, gleder, gleder meg til å lese! :o) Gratulerer! :o) Jeg abbonerer jo ikke ennå, så her er det løp og kjøp som gjelder!

Håper du finner den datoen, hadde vært fint å få tatt opp reportasjen på tv og sett etter jobb. Da skal jeg sitte under pleddet og glede meg til jul! :o)

Dere er så utrolig flinke, og datteren din er jo aldeles nydelig! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

NIB sa...

Fantastisk nydelig! Gleder meg til å lese det! Gratulerer med VELFORTJENT oppmerksomhet, gjør ingenting om det fortsetter! :))

ann helen/fru pink

Nanne sa...

GRATULERE, Så flotte bilder.... Det blir løp og kjøp bladet for meg så jeg får lest det hele. Du har gjort en kjempejobb med det huset, og fortjener virkelig den rosen du får....

Moccamamma sa...

Jeg venter på at bladet kommer i butikkhylla, så jeg kan få lese det :) Gleder meg!

Synes du skal sole deg i glansen og nyte den positive oppmerksomheten! Du er der du er fordi du er flink til det du gjør :) Jenter har litt lett for å skylde på tilfeldigheter når ting går bra, og seg selv når det går dårlig...så kos deg med at du er der du er fordi du har jobbet deg dit :)


Likte sjokoladebokstavene dine :) Lurer på å teste noe lignende med den nye kakaosjokoladen med vanilje fra Freia, og lage porsjonsbiter som kan røres ut i en kopp varm melk :)

Ha en finfin torsdag!

Moccamamma :)

Anonym sa...

Gratulerer. Kjempefin reportasje.
Gleder meg til å se det på frokost-tv. Kan du legge ut hvilken dag det er? :))
Klem Mette.

Brocante sa...

Det blir gøy å lese - syntes liksom jeg "kjenner deg" litt da vet du. Ser ut som en veldig fin reportasje.

Elin sa...

Ååå så gøy da:)
Stor gleder meg til bladet kommer i butikken :)

Ha en super dag:)

Klem Ea

Bird on a wire sa...

Bladet lå i postkassen i går men jeg har ikke fått sett på det ennå. Jeg la bare merke til forsiden - for et utrolig flott bilde! Gleder meg til å lese. Gratulerer så mye med oppslaget i bladet.

Hanne Synnøve Østerud sa...

Så morrrrrro! Gratulerer!

- Og du behøver ikke skjemmes for å være mye i rampelyset - dere er jo bare så nydelige at det er en fryd å se og glede seg over! Husk at vi er mange som er glade for sånne som deg! Bare stikk deg frem du - det er bare inspirerende og herlig!

Åshild sa...

Jeg pleier ikke å kjøpe Boligpluss, men det gjør jeg nå. All oppmerksomheten dere har fått er vel fortjent. Så bare ta imot hvis nye sjanser byr seg.

Anonym sa...

Fantastisk! Det som er enda bedre er at bildene ikke lyver!
Milla-dilla!

Unknown sa...

Wee.. gratulerer..utrolig flott bilde! og så koselig på trappa:) Nå må jeg i butikk å kjøpe blad:)
Ha en super dag videre

Skogland sa...

Jeg fikk bladet i postkassa for noen dager siden, og det var en FRYD å lese repotasjen! Kjempeflott!

Her har det også kommet snø, og vi våknet til -13,5 grad i dag morges! Brrr...

Gikk det bra på turneen i Kongsberg da?? ;) Hadde så lyst til å komme...men med masse ekstravakter på jobb, og ei prinsesse som er sjuk på 3.uka, gikk det ikke sånn...

Ha en fin kveld :)

Klem fra Fru K

sylvia sa...

hei.
noe så fantastisk flott.
å jeg får det ikke i postkassen, men det kommer vel ut til uka da kanskje?
så nydelige bilder,
nei å nei ..ikke hold dere unna offentligheten hihihi elsker jo å se fra dere,
blir gøy å se på god morgen norge,
å gratulere så masse med stor plass i bolig pluss,så vel fortjent.
klem fra sylvia

Anonym sa...

Så flott! Nå må jeg se "God morgen Norge" igjen. Hilsen Toril A.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Så gøy!
Ha en fin kveld...

KLEM fra Hanna

trompetmor sa...

kjempeflott å lese om dere:) koste meg skikkelig!!! Dere har ett nydeli hjem!!! kos dere med førjulstiden... masse klemmer

Janna sa...

Så morro!!! Gratulerer hjerteligst!
Kjøper bladet i morgen, gleder meg til å se...:-9

Ha en fin kveld videre.

Junk De Lux sa...

Gratulerer med kjempefin reportsje! Fikk bladet i posten i går:)Blir spennende med et gjensyn på GMN:)

Ha en super helg!

Hanne

Mia, New Room Interior sa...

ÅÅå, har det kommet, og jeg som ikke har hentet posten idag, nå må jeg jammen ut å se!!! Gleder meg til å lese og se!! Ha en super kveld! Klem

mimmi-leone sa...

Gratulerer så mye, det var så artig å lese og se bilder fra huset ditt.
Flott reportasje om deg og kjempefint bilde på forsiden av bladet

Ønsker deg en fin kveld!

Hilsen fra Mimmi-Leone

http://vila.blogg.no/ sa...

Så utrolig morsomt ;-) Da er det bare å sørge for at dette julenummeret blir kjøpt. Gleder meg til å se og lese, utrolig morsomt ;-)

Si i fra hvilken dag jeg skal spise frokost foran tv´n, det må jeg jo bare få med meg!

Klæm Vibeke

naturglede/Randi Lind sa...

Gratulerer så masse. Rart å se seg selv på den måten, men det er da noe riktig hyggelig, så du kan være stolt! Bladet skal kjøpes, og jeg gleder meg til å se deg på tv med julepyntet hus.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Dette var utrolig flott!
Herlig julereportasje i Boligpluss, har kost meg masse med den:))
Vakkert hos dere,må få med meg julepyntinga på tv også:)
Klem!

Livet i Fattighuset sa...

Tuuuusen takk, alle sammen. Vi setter stoooor pris på all tilbakemeldingene :-)

Marie

Anne (Moseplassen) sa...

så gøy at det ble så mye! Gleder meg til å lese, og ikke minst til å se det på God morgen norge!

:D
Og du, du kler da rampelyset, ser ingen grunn til å tre tilbake ;)

nr14 sa...

Veldig flott reportasje og flott bilde av dere jenter på trappa:) Fikk bladet denne uka og kjente med en gang igjen Fattighuset. Dere fortjener god plass i bladet:)

Go helg til dere:)

Tulip sa...

Gratulerer Marie! Leste artikkelen med stor iver. Koselig reportasje om hjemmet dere har skapt!

Go girl!!!

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer sååå mye : ) For en ære da : D!!! Velfortjent og nydelig reportasje!!
God helg
klem Tove

Fossestua sa...

Gratulere så mye!!! Gleder meg masse til å både lese bladet og se reportasjen på tv :) Husk å finn ut når det sendes da! :)
Klem fra Lise

hobbyvimsa sa...

såååå gøy!!!Ja nå kan du være stolt,flink er du!!!Klem Linda:)